gaat weer eens NERGENS over
De smaeckmakers. De botanische slagers. Vegetarisch draadjesvleesch. Biometrale frikandellen. Topo Chico cherry acal. Viper. Blends. Kinder chocolade. Vegetarische knaks. Chrispy chick’n. Heart Breakers. Katja apekoppen. Ham-kaas en gehaktbalbroodje. Romeo’s. Romeo’s? Dat zijn toch in burger verklede agenten? Of zijn ze gewoon gekleed? Souq pita volkoren. Souq shakshuka kruiden. Sla’tje baby-roaine. Alle Maza. Trostomaten. Dat is dan het lekkere. Maar het kan ook anders: Surinaamse ei, kip-mago, Twents kruidentuintje, West-frieschlander babykaasje of Meester Jean Oma’s gehaktbrood, Swietie, Warung of Indian kitchen maaltijd. Wagner Sensazione. Zoete puntpaprika. White Claw. Of gewoon 7 dagen discount. Een Skateboard Cruiser. Een Longboard Palm Cruiser. Exost 360 Cross stuntauto. Een X Shot Hawk Eye Blaster. American Supreme Meatlover. Hot & Spicy. Korean BBQ Beef. Maglebjerg tafel, Rakkebij bank, Maderup en dat alles niet te vinden bij Happy@Home. 3 halen 1 betLen. Choco Twister, Lekker & Anders Snacks, Quaker Cruesli. Unox Soep in Zak. Luchtdichte Vershoudbox. Een boxershort. En dan als laatste: OptiSmile Opzetborstel voor Oral-B. En dan benoem ik niet Ambachtelijk Gehaktbroodje, Verse Luxe Krabsalade of een Trio Vissalade. En in de stunt: 1 liter Zelf Versgeperst Sinaasappelsap voor 1.99 Maar dat zijn dan weer de weekendwinners.
Ik vraag me af waar gaat dit over? Simpelweg wat reclamefolders waarbij de supers er alles aan doen om de klant te verleiden.
En wanneer je constateert dat het wederom nergens over gaat, heb je het grootste gelijk van de wereld. Maar… ze hebben altijd wel weer iets bijzonders bedacht om de klant te verleiden door simpelweg te stellen dat bij DEEN het lekker thuiskomen is. En wanneer je zonder boodschappenbriefje de winkel in gaat, loop je wel de kans dat je alsnog, in de pinpas kijkend, van een koude kermis thuis bent gekomen
Laatste 15 Reacties